Usługi

eDoradca

Pozostań w stałym kontakcie z klientami

eDoradca to platforma, która umożliwia umawianie i realizację zdalnych spotkań między klientem a firmą lub instytucją świadczącą usługi. Klient, który chce z tych usług skorzystać wypełnia internetowy formularz. Obsługujący platformę doradcy, przypisani do określonego typu spraw, podejmują zgłoszenia z kolejki i realizują je w formie wideorozmowy.

Dla kogo?
Firmy i instytucje, które szukają nowego kanału komunikacji z klientem do realizacji procesu sprzedaży lub jego wsparcia.
Spotkania mogą być nagrywane, a zapisy nagrań są przechowywane na dysku bez limitu wielkości i czasu.
Doradcy pracujący z platformą mają możliwość inicjowania spotkań z klientem, dzięki funkcjonalności umawiania spotkań ad hoc.
Koordynatorzy i administratorzy mają dostęp do panelu administracyjnego, gdzie zbierane są informacje o wszystkich spotkaniach i zarejestrowanych nagraniach.
Panel umożliwia również zarządzanie użytkownikami platformy poprzez dodawanie kont i dezaktywację użytkowników oraz modyfikację uprawnień. Dla zdefiniowanej grupy osób dostępne są też raporty prezentujące statystyki zrealizowanych i zaplanowanych spotkań.

Warianty

Usługa oferowana jest w dwóch modelach:

Subskrypcja SaaS
Małe i średnie firmy, którym zależy na szybkim uruchomieniu usługi i wykorzystaniu gotowych jej komponentów
Własna instancja usługi
Firmy, którym zależy na szybkim uruchomieniu usługi, ale z większą możliwością dostosowania i integracji z systemami wewnętrznymi

Bezpieczeństwo

Dane zgromadzone w ramach platformy przechowywane są w bezpiecznej przestrzeni chmury obliczeniowej Google Cloud. Dostęp do aplikacji wymaga uwierzytelnienia dwuetapowego.

Bezpieczeństwo

Zaufali nam

Firmy, które już kontaktują się z Klientami za pomocą usługi eDoradca

Potrzebujesz więcej informacji?
Skontaktuj się z nami