Poznaj odczucia
swoich klientów!
Aplikacja Sotrender
Badanie sentymentu wkracza na nowy poziom
Skuteczna analiza sentymentu treści w serwisach społecznościowych jest dziś szczególnie ważna z uwagi na coraz liczniej pojawiające się opinie, komentarze i recenzje, którymi dzielą się konsumenci. Dzięki wykorzystaniu tych danych masz możliwość tworzyć produkty i usługi bardziej dopasowane do wymagań i potrzeb użytkowników, ale też udoskonalać kanały dystrybucji oraz wdrażać nowoczesne metody ich promocji. Sięgnij po dane i podejmuj lepsze i bardziej świadome decyzje biznesowe.
Sotrender jest rozwiązaniem wykorzystującym modele sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego do tworzenia i udoskonalania modeli przetwarzania języka naturalnego (NLP) i wizji komputerowej (CV). Modele te są dopasowywane do specyfiki treści w przestrzeni marketingu cyfrowego, w szczególności w mediach społecznościowych. Wykorzystanie ich umożliwia analizę sentymentu treści ukazujących się w social media, rozpoznawanie logotypów i emocji na obrazach oraz ekstrakcję i odczytywanie tekstu z obrazu.
Sotrender jest rozwiązaniem wykorzystującym modele sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego do tworzenia i udoskonalania modeli przetwarzania języka naturalnego (NLP) i wizji komputerowej (CV). Modele te są dopasowywane do specyfiki treści w przestrzeni marketingu cyfrowego, w szczególności w mediach społecznościowych. Wykorzystanie ich umożliwia analizę sentymentu treści ukazujących się w social media, rozpoznawanie logotypów i emocji na obrazach oraz ekstrakcję i odczytywanie tekstu z obrazu.
Jak Sotrender może Was wspierać w codziennej pracy?
Celem stworzenia publicznie dostępnego dema modeli do analizy sentymentu treści pojawiających się w serwisach społecznościowych jest zaprezentowanie możliwości jakie dają rozwiązania wbudowane w Sotrender, które wspólnie z Smartnet Research & Solutions sp. z o.o udostępniamy na marketplace Google.
Wypróbuj demo
Model sentymentu w języku polskim
Czy zastanawiałeś się jak inni odbierają Twoje wypowiedzi? A może chciałbyś szybko przeanalizować, jakie odczucia mają odbiorcy Twojego profilu social media lub Twoi klienci? Nasze modele sztucznej inteligencji umożliwiają szybką odpowiedź na to pytania. Przekonaj się sam!
Analiza sentymentu
Wpisz lub wklej dowolny tekst w oknie obok, aby zobaczyć Twoją analizę
Korzyści
Analizowanie strategii i codziennych działań konkurencji w zakresie obecności w mediach społecznościowych
Optymalizowanie kampanii pod kątem zwiększenia konwersji i sprzedaży
Lepsze rozumienie preferencji klientów i odbiorców w zakresie treści, monitorowanie zmian społeczno-kulturowych, przyzwyczajeń i trendów online kształtujących zachowania konsumentów
Mierzenie skuteczności content marketingu i uwzględnienie tych danych w strategii marketingowej